سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 3681
کل یادداشتها ها : 29
خبر مایه


کانکس کامپوزیت : کانکس کامپیوزیت یک نمونه ی کامل و زیبا از کانکس می باشد که نمای بیرونی آن از ورق کامپیوزیت استفاده شده است که می توان از آن برای نمای اداری و آموزشگاهی ونگهبانی و ..به کار برد که زیبایی شگرفی به فضای محیط اداری و آموزشگاهی شما می دهد . این نوع کانکس اکثرا  به خاطر زیبایی خاصی که دارد انتخاب می شود .
کانکس کامپوزیت

کانکس کامپوزیت

کاربرد نمای کامپوزیت برای پوشش داخلی و بیرونی  ساختمان ها  اکثرا به صورت سقف کاذب و پارتیشن مورد استفاده قرار می گیرد . ضخامت ورقه های کامپوزیت , نوع رنگ , اندازه , انواع مواد به کار رفته در کانکس کامپوزیت با توجه به متنوع بودن کیفیت آن را چند برابر کرده است  .در طراحی کانکس کامپوزیت باتوجه به نیاز مشتری می توان آن را در اندازه ها و رنگ های متنوع ساخت . از کانکس کامپوزیت بیشتر در سازه ها و ساختمان ها استفاده می شود . کامپوزیت ها از ورق های آلیاژی و آلمینیومی درست شده اند  که به همین دلیل مقاوم در برابر سرما , رطوبت , سیل و زلزله و ..هستند به دلیل مقاومتشان می توان  آن ها را در هر نقطه از مکانی نصب کرد .

مزیت های کانکس کامپوزیت

  • عمر طولانی و مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی و آتش سوزی
  • سبک وزن بودن کانکس کامپوزیت
  • در ساخت کانکس کامپوزیت از مرغوبترین ورق های کامپوزیت استفاده شده
  • شکل پذیری و متنوع بودن نمای کانکس کامپوزیت
  • ثابت و سیار بودن کانکس کامپوزیت
  • مناسب بودن قیمت کانکس کامپوزیت
  • تخصص لازم در ساخت و اجرای نما و اسکلت کانکس کامپوزیت
  • رنگ پذیری و خم کاری کانکس کامپوزیت با توجه به سلیقه و نیاز مشتری

قیمت کانکس کامپوزیت

قیمت کانکس کامپوزیت بسته به طرح و اندازه ی آن فرق دارد .طراحی داخلی کانکس , اندازه ی اتاق های به کار رفته در آن می تواند در قیمت کانکس کامپوزیت تاثیر گذار باشد . مواد به کار رفته در تولید کانکس کامپوزیت اصلی ترین ملاک قیمت کانکس کامپوزیت محسوب می شود . کانکس کامپوزیت در طرح ها و رنگ های مختلف نمای زیبایی را به کانکس می دهد و مناسب بودن قیمت آن یکی از مزیت های کانکس کامپوزیت است که ساخت این کانکس نیاز به تخصص و تجربه دارد که متخصصین آربی کانکس به خوبی از عهده ی این کار بر می آیند .
جهت اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس کامپوزیت با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید .

خرید کانکس کامپوزیت

برای خرید کانکس کامپوزیت ابتدا باید طرح و پلان مورد نظر خود را در ساخت کانکس کامپوزیت انتخاب کنید . و بعد با مشاورین آربی کانکس تماس حاصل نمایید و طرح و اندازه ی پیشنهادی خود را سفارش دهید . متخصصین ما در اسرع وقت کانکس کامپوزیت را برای شما مشتریان عزیز طراحی و نصب خواهند کرد . کارشناسان آربی کانکس با مشاوره ی رایگان در خصوص خرید کانکس کامپوزیت شما را در انجام خریدتان یاری خواهند کرد .

فروش کانکس کامپوزیت

بعضی از مشتریان وقتی دیگر نیازی به استفاده از کانکس کامپوزیت ندارند یا به علت تغییر شغل و دیگر عوامل مربوطه از کانکس استفاده نمی کنند .  به جای دور انداختن می توانند اقدام به فروش آن به گروه صنعتی آربی کانکس کنند . آربی کانکس کانکس کامپوزیت مشتریان را با بالاترین قیمت روز خریداری می کند .
جهت اطلاع از فروش کانکس کامپوزیت با متخصصین آربی کانکس تماس حاصل نمایید .

کانکس کامپوزیت دست دوم

گروه آربی کانکس بعد از خرید کانکس از مشتریان اقدام به بازسازی و تعمیرات کانکس کامپوزیت می کند. و تمام اقدامات اصلاح را در این مورد انجام می دهد و بعداز تکمیل کار و مطمعن بودن از سالم بودن کانکس کامپوزیت آن رابا نام کانکس کامپوزت دست دوم با کمترین قیمت به مشتریان تحویل می دهد.
جهت خرید کانکس دست دوم کامپوزیت با مشاورین آربی کانکس تماس بگیرید .





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ